Prehľad plánovaných prémiových funkcií a ich stav

Pre zobrazenie plánovaných funkcií sa je potrebné prihlásiť.

FAQ

1Môžem nahrať neobmedzený počet bločkov?

ÁNO, ak používaš Premium verziu. Počet bločkov však je obmedzovaný pri verzii Zadarmo.

2 Kto vidí moje bločky?

Pokiaľ bločky resp. položky z bločku nevyzdieľaš, tak ich vidíš len ty.

3Prečo sa mi pri verzii zadarmo zobrazujú polia "Toto je prémiová funkcia"?

Aby si videl, čo všetko môžeš získať pri Premium verzii.

4Na akom princípe funguje predplatné Premium?

Premium je po zaplatení platné celý mesiac. Ak Premium verziu už nechceš, môžeš si predplatné (opakovanú platbu) zrušiť priamo vo svojom profile a najbližšia platba už nebude zrealizovaná.

5Vrátite mi peniaze, ak predplatné zruším napr. po 2 dňoch?

Nie. Premium bude platné až do konca aktuálneho zúčtovacieho obdobia. Dovtedy môžeš používať všetky prémiové funkcie. Pre viac info Ti odporúčame prečítať si Všeobecné obchodné podmienky.

6 Nechcem riešiť platbu každý mesiac. Môžem predplatné uhradiť ročne?

Nie. Platba kartou je automatizovaná. Ide o tzv. recurring billing či opakovanú platbu. Čiže manuálne zaplatíš iba raz a potom sa ti z karty každý mesiac stiahne platba. Samozrejme, ak ti karta exspiruje, budeš musieť nahodiť novú.

7 Čo sa stane, ak sa mi zmení plán z "Premium" na verziu "Zadarmo"?

Priamo v aplikácii hneď v prvý deň verzie zadarmo už neuvidíš prémiové funkcie, pričom Ti bude zobrazených iba prvých 150 bločkov, ktoré si do aplikácie nahral. Po 90-tich dňoch sa Ti zmažú všetky kategórie a skupiny. Taktiež všetky rozdelené položky budú zresetované. O týchto zmenách Ti príde email zopár dní vopred, aby si mal čas na vyriešenie problému, ak si náhodou zmenil kartu, alebo na nej nebol dostatočný obnos a platba tak nemohla byť zrealizovaná. Ak sa do vymazania znovu staneš Premium používateľom, o nič neprídeš.

8Moje kategórie, skupiny a zdieľania boli vymazané. Môžete mi ich obnoviť?

Bohužiaľ, nie. :( Myslíme si, že na vyriešenie problému s kartou/nedostatkom financií je dostatok času. Notifikačný email Ťa o vymazaní informuje vopred. Niekoľkokrát.

9Chcem zdieľať položky kamarátovi. Nemá konto alebo Premium verziu. Bude mať prístup k týmto položkám?

Položky mu môžeš vyzdieľať, avšak uvidí ich až po vytvorení konta. A nie, nepotrebuje Premium verziu nato, aby ich videl vo svojich prehľadoch či štatistikách.

10Dosiahol sa míľnik na vývoj funkcie. Kedy bude funkcia dostupná?

O dosiahnutí míľnika sme oboznámení emailom, takže s vývojom sa začína takmer okamžite. Sľubovať presné termíny nemôžeme. Každá funkcia je iná a vyžaduje si iný prístup. Nehovoriac o tom, že všetko je potrebné testovať.

11Ako funguje automatická kategorizácia a skupinovanie?

Automatické kategorizovanie a priradzovanie položiek z bločkov do skupín funguje na základe tvojich predošlých dát. Po kliknutí na tlačidlo automatického priradenia sa načítajú všetky tvoje položky s priradenou kategóriou a ak je názov položky zhodný najmenej na 80% s práve aktuálnou položkou, tak danej položke bude priradená rovnaká kategória. Z toho vyplýva, že prvých pár bločkov si budeš musieť manuálne zatriediť a za predpokladu, že nakupuješ zhruba podobné veci, tak každé ďaľšie kategorizovanie či skupinovanie bude s touto funkciou ľahšie a rýchlejšie.

12Kde nájdem prehľad zdieľania?

Absolútny prehľad všetkého zdieľania aj s možnosťami zrušenia nájdeš po kliknutí na svojho avatara a následne klikneš na "Zdieľanie".

13Čo sú žiadosti zdieľania?

Ak sa nejaký prémiový používateľ rozhodol zdieľať určité položky a použil pri tom tvoj email, tak tieto položky sa Ti zobrazujú vo forme žiadostí. Túto žiadosť môžeš zamietnuť alebo prijať. Kým žiadosť neakceptuješ, nebude zobrazená v tvojich štatistikách. Tvoje rozhodnutie nie je nikdy oznámené používateľovi, ktorý s tebou položky zdieľal a nijako neovplyvňuje jeho štatistiky.

14Zrušil som zdieľanie položky, ktorú som nazdieľal kamošovi. Zmizne táto položka kamošovi? Čo ak mu ju prezdieľam nanovo?

Nie. Ak si spravil chybu a odoslal si položku na zlý email alebo si ju rozdelil zle, pri zrušení zdieľania sa táto akcia viaže iba na tvoje konto. Ak položku prezdieľaš nanovo, tvoj kamoš bude mať od teba dve položky. Jednoducho sa potom rozhodne, ktoré zdieľanie (žiadosť) si chce ponechať (žiadosť schváli) a to nesprávne odmietne.

Kontaktné údaje

Kontaktné informácie v prípade, že máš nápad na novú funkciu, graf a podobne, chceš podať sťažnosť, chceš nahlásiť bug alebo Ti je niečo nejasné:

Telefón

0940 908 133

Email

info@e-blok.sk

Aplikácia bola updatovaná. Klikni pre najnovšiu verziu.